سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگ کننده الت روغن بیگر

کوچکی آلت تناسلی و ضعف قوای جنسی نزدیکی و مقاربت را از آرامش آفرینی و فرح بخشی به یک مورد دلهره ساز و پر دغدغه تبدیل مینماید. مشکلات و نارسایی ها و کمبودهای جنسی با فراوانی 70 درصد در صدر عوامل فروپاشی و طلاق در خانواده ها قرار داشته و خانواده را به عنوان مقدس ترین واحد اجتماعی در اسلام و فرهنگ ایرانیان و سنگ بنای جامعه هدف قرار داده است . لمس و درک رضایتمندی همسر بیش از هر زمانی احساس لذت را در مرد بوجود می آورد . اندازه و سایز آلت زمانیکه با توان و انرژی جنسی قابل قبول حمایت و پشتیبانی شود گیرایی و جذابیت را در حد بالایی افزایش داده و همسران اشتیاق غیر قابل توصیفی نسبت به هم احساس میکنند.

اگر از ضعف جنسی و مشکلاتی مانند نعوظ رنج میبرید و یا از نظر جنسی کم توان و بی رمق شده اید و خود را نیازمند تقویت میدانید بر روی متن رنگی زیر کلیک کنید .

بهترین مکمل تقویت کننده قوای جنسی مکمل H-40

بزرگتر کردن آلت تناسلی مرد از دیر باز مورد توجه اطباء بوده و تاکنون روشها و محصولات بزرگ کننده فراوانی بوجود آمده است. شاید با مطالعه روشهای مختلف بالابردن اندازه آلت تناسلی مردان  تا حدودی بتوان معلومات مطابق واقعیت خود را افزایش دهید .


بزرگتر کردن الت

روغن بیگر یک محصول بی نظیر و فوق العاده سریع الپاسخ برای بزرگ کردن آلت تناسلی بشکل کاملا بدون عوارض جانبی است . بیگر می تواند با یک دوره استفاده 2 الی 6 سانت بر طول آلت تناسلی برای همیشه بی افزاید شاید نیازمند تاکید و تکرار باشد که هرگونه افزایش در اندازه آلت با روغن بیگر دائمی و همیشکی است . برخلاف سایر محصولات اندازه اضافه شده کم نمی شود . روغن بیگر از ترکیب عصاره و روغن چندین نوع گیاه موثر دارئی ساخته میشود . ریشه دائمی بودن سایز در مکانیسم عمل روغن بیگر است . همانگونه که بدون عارضه و بدون ضرر بودن آن ریشه در صد در صد گیاهی بودن آن دارد . بیگر در اولین گام اثر خود رگهای خونرسان به آلت تناسلی را قطور تر میکند . بزرگ شدن سرخ رگهای منتهی به آلت و سیاه رگهای خروجی بشکل چشمگیری حجم تغذیه بافت آلت بالابرده  و بعد از رفع نواقص و کمبودها و احیانا آسیب های موجود قبلی ذخایر سلولی بافت را افزایش و تحریک به تقسیم سلولی و بافت سازی میکند . بافتها در اثر افزایش تعداد سلولها بوجود می آیند و موجبات بزرگ شدن آلت تنسلی فراهم میکنند . کاملا واضح و روشن است که چنین سایزی به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و ماندگار و دائمی خواهد بود . بیگر از هیچ محرک هورمونی و شیمیایی استفاده نمی کند و تنها از آثار اعجاز آفرین روغن های کمیاب دارویی بهره میبرد .

قطر آلت همراه با افرایش طول و درازای آلت کلفتتر میشود و بهترین شرایط فیزیکی را برا ی آلت پدید میآورد که رگهای قطور و چرخون برآمده بر آن خودنمایی میکنند . روغن بیگر بی نظیر ترین برای درمان کوچکی آلت است که می توان آنرا معجزه کننده سایز نامید و هیج ایراد و نقصی در آن قابل مشاهده نیست . این محصول بطور کامل نیاز ها و سلایق مختلف در خصوص ویژگیهای مثبت فیزیکی آلت تناسلی را بنحو کاملا مطلوب تامین می نماید . در بعد بزرگ کردن آلت هیچ محصولی توان رقابت با آن را ندارد . یک پک از روغن بیگر شامل دو عدد قوطی اسپری است که حد اقل برای مصرف دوماه کافی است . اسپری ها کاملا پلمپ شده و آکبند هستند . روغن بیگر نشان تاییدیه  اتحادیه اروپا نشان CE را دارا می باشد  .

 

ویژگیهای منحصر بفرد در روغن بیگر  :

·         مصرف آن موضعی است  که هیچگونه تغییری درفشارخون وشدت ضربان قلب برخلاف ویگاریکس و...ایجاد نمیکند وحتی افرادیکه مشکلات فشار خون  چربی غیرمجاز خون وقند خون وحتی بیماران قلبی میتوانند با اطمینان کامل از آن استفاده واز اثرات مثبت آن بهره مند باشند .

·         بیماران دیابتی و قندی که انسولین مصرف میکنند می توانند از این محصول گیاهی و موضعی برای حل و رفع مشکلات نعوظ و شق نشدن آلت استفاده نمایند .

·         تمامی مویرگ های اندام های جنسی را تقویت کرده و بر قطر و قابلیت ارتجاع آنها می افزاید در این مرحله بجز افزایش طول وقطر مشکلات دیگر اندام وقوای جنسی وتناسلی مانند بی میلی ومشکلات انگیزشی ونیزاختلالات نعوظ را مرتفع میسازد و موجب میشود تا خون زیادی به غدد ضمیمه برسد .

·         با اینکه مصرف یک بسته از روغن بیگر برای افزایش 2 الی 6 سانتیمتری کافی است و لی هیچ محدودیتی برای ادامه مصرف آن وجود ندارد زیرا بیگر دارو نیست و هیچ عارضه ای ندارد .

·          حجم  قابل توجهی از آلت تناسلی را رگهای خونی تشکیل میدهند که هرگونه رشد در آنها قطور مستقیم آلت را حجیم و قطور میکند و این تغییر فیزیکی  وضعیت پایه و ماندگار دارد و غیر قابل بازگشت خواهد بود که روغن بیگر از آن بهره مند است .

 

·          خونرسانی پرشدت موجب ترمیم هرگونه آسیب از نوع قابل رفع میشود و اشکالات مانع را از سر راه برمی دارد . ارگانهای جنسی با افزایش جریان خون ریکاوری و بازآوری میشوند و این نو پروری عامل اصلی تقویت کارکرد غدد الحاقی جنسی است . تقویت غدد ضمیمه باعث میشود تا سیستم جنسی و تناسلی بدون هیچ عامل محدود کننده ای به کار خود ادامه دهند .

·         با بالابردن مقدار خونرسانی در آلت حوضچه های خونی ( حوضچه ها اسفنجی آلت ) موجود در آلت تناسلی افزایش ظرفیت پیدا نموده و خون بیشتری را در خود حبس می نمایند که عمده ترین افزایش سایز به این خاصیت بستگی دارد . ( حوضچه های خونی همانند بادکنک به هنگام نعوظ خون را در خود جمع نموده و آلت حالت سختی و بزرگی به خود میگیرد ).


» نظر